Moji anđeli

ponedjeljak, 29.10.2007.

STAMERA, Anđeo opraštanja

STAMERA, Anđeo opraštanja

Opraštanje je jedna od najtežih tema u ljudskom životu, bolna lekcija koja se uči godinama. Za nju je potrebna i zrelost i srce.

Sve ozbiljne i manje ozbiljne knjige popularne psihologije kao i svi duhovni seminari kojima sam prisustvovala jedinstveni se u mišljenju da je za ozdravljenja i tijela i duše oprost ne potreba, nego nužnost.
Svijet je takav kakav jest, dobro i zlo pomiješani su i koliko god se trudim, ne snalazim u tome baš uvijek. Teško mi je živjeti u vremenu u kom postoji toliko ljudi koji samo uzimaju i grabe, ostavljaju, odbacuju, idu dalje bez objašnjenja, sve im je dozvoljeno, oni su početak i kraj svemira jer zemlja se vrti oko njih i zbog njih.

Nitko se ne pita što je sa ostavljenom djecom čiji su očevi ili majke laka koraka odšetali u vedriju budućnost u kojoj za njih više nama mjesta.
Što je sa zlostavljanima, što s onima kojima je učinjena nepravda čije će im posljedice ostatak života trovati dušu?
Što je s onima kojima je kroz nečiju grubost i bahatost ubijena vjera u ljude, u dobrotu, koji su kao posljedica tuđe bezobzirnosti i sami ostali bez srca pa se krug širi i nastavlja dalje.

Riječi nikako nisu dovoljne kad se gušimo u vlastitoj bespomoćnosti, ljutnji i bijesu zbog nanesene nepravde i poniženja,.
To su rane koje može iscijeliti samo ljubav.

Željela sam govoriti o Anđelu praštanja, željela sam ga slikati, a neprestano mi je izmicao. Osjećala sam da mi je važan, željela sam čuti poruke koje nikako nije izgovarao. Željela sam shvatiti njegov smisao, a srce mi je bilo zatvoreno.

Izvore koje sam proučavala opisivali su Anđela opraštanja kao Anđela koji prenosi Kristovu energiju bezuvjetne ljubavi a njoj je osnova praštanje.
Samo potpuni oprost otvara vrata ljubavi kojoj nas je učio Isus.
Bez vrednovanja, bez predrasuda.

Čekala sam i u tom čekanju usput razmišljala o teškim odnosima u svom životu.
Koliko toga zamjeram, koliko toga ne odobravam i ne zaboravljam.
Koliko je gorčine koja se taložila godinama, i kakav je to teret kog vučem za sobom?
Kakvo bi olakšanje bilo da mogu sve to negdje odložiti, prestati misliti o tome.

Anđeo se pojavio iznenada, sav u žaru karmin crvene boje, naručja punog ruža čije rumenilo se prelijevalo preko anđeoskog lika i odore, preko rubova slike.
Ruže kao simbola Krista, njegovog stradanja i ljubavi.

Vrata koja su dugo bila zatvorena odjednom su se otvorila.
Lik Anđela spustio se na platno nevjerojatno brzo za sliku tih dimenzija.
Slikajući, započeo je za mene proces izlječenja i pročišćenja.
Shvatila sam da ako želim oprostiti drugome, moram oprostiti i sebi.

I da imam pravo na bijes, na ljutnju i ogorčenost, imam pravo biti povrijeđena i imam pravo otvoreno to izreći.

Da bih se tereta oslobodila, moram ga izbaciti iz sebe.
I osloboditi se trajne prisutnosti osobe koja me svojom povredom ili nepažnjom toliko zatrovala da neprestano moram na nju misliti, danima prerađivati i analizirati riječi koje su pogodile osjetljivo mjesto u meni.

Sa slike me gledao lik Anđela, i odjednom sam jasno čula što mi govori:
„Onom tko te povrijedio oduzet ćeš moć koju nad tobom ima tek tada kad prestaneš misliti na njega. Budi brižna prema svojoj rani, liječi je dok ne zacijeli.
Zatim, propusti priliku da uzvratiš istom mjerom, to stvara novo ogorčenje i nove povrede.

Pokušaj tog drugog vidjeti kao čovjeka koji je također od nekog povrijeđen.

I uvijek kreni od druge strane, one koja se ne vidi tako dobro i jasno. Razmisli koliko puta si u posljednjih mjesec dana povrijedila nekog, s namjerom ili bez nje?
Nebrigom, lakomislenošću, omalovažavanjem, nepoštovanjem, nasrtljivošću…..
Kad budeš poštena prema sebi i počneš se gledati kroz isto ogledalo kroz koje gledaš druge, uvidjeti ćeš da smo svi dio istog kruga, i učitelji i učenici istovremeno.

Tada ću pružiti svoje ruke prema tebi
Tereti će biti manje teški
Gorčine manje gorke
A miris ruža podsjetiti će te na moju prisutnost."


Stamera - Slika u galeriji na editglavurtic.com

29.10.2007. u 09:35 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



Opis bloga

„Anđele na žalost ne vidim, niti s njima komuniciram. Barem ne na način iz kojeg bi proizašla priča s granice stvarnosti"...
Ovo će biti vrsta slikarskog dnevnika u kom ću pokušati u kratkim pričama ispričati kako su pojedini Anđeli naslikani, što je tome prethodilo i je li se priča određene tematike odvijala i dalje, nakon što je slika dovršena.
Ovo je poziv na putovanje...
Edita Glavurtić

edit (at) editglavurtic.com

Moji andjeli

VASARIAH, Anđeo pravde
PHANUEL, Anđeo nade
ARHANĐEO RAFAEL, Iscjelitelj
CHAMUEL, anđeo ljubavi i tolerancije
ASSIEL, iscjelitelj unutarnjih rana i nevidljivih ozljeda
ACHAIACH, Anđeo strpljivosti
SAGNESSAGIEL, Anđeo mudrosti
Što, kako, zašto - ja i moji anđeli
ZACHARIEL, Anđeo sjećanja
MIHR, Anđeo prijateljstva
ONGKANON, Anđeo komunikacije
OONIEMME, Anđeo zahvalnosti
STAMERA, Anđeo opraštanja
CASSIEL, Anđeo poniznosti i osamljenosti
SERAPHIEL, Anđeo unutarnjeg mira
TEZALEL, Anđeo vjernosti
Kako je sve započelo, ili TZAPHKIEL, Anđeo smrti

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2013 (1)
Lipanj 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Ožujak 2009 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)

Komentari da/ne?

Linkovi

Anđeli Edit Glavurtić www.editglavurtic.com
Web galerija,
. . . moji anđeli

Anđeoski Orakel - Pitajte anđele

Kontakt
Kontakt informacije

Anđeli Edit Glavurtić, Biografija
Životopis u galeriji,
. . . Moja potraga za anđelima

Anđeli Edit Glavurtić na Facebooku



Anđeli Shop - Minijature
Shop Minijatura

---

Hvala...
Software, Dupor Software Services
Vienna, Austria

Linkovi razni...

WurmPower (de)
Bausparen und Bauspardarlehen
www.eisprungberechnen.com
Pille vergessen
Tetris Online Spielen
Kinderwagen Test
Aszendent berechnen
www.cholesterinzuhoch.com
Chinesischer Schopfhund
Stadtplan Budapest
Legasthenie Welt
Medjugorje messages (en)
Körbchengröße, welche...