Moji anđeli

ponedjeljak, 25.02.2008.

ACHAIACH, Anđeo strpljivosti

Ime mi je Achaiach, Anđeo sam strpljivosti
Upoznat sam sa svim tajnama prirode, jer imam dovoljno vremena da je promatram u njenim mijenama, i ritmovima koji imaju svoje trajanje.
Ja sam onaj koji prostire pokrivač snijega po njivama, i strpljivo bdijem nad snom zemlje.
Smiješim se čekajući da rane trešnje sunce oboji rumenilom.
Veselim se dozrijevanju plodova punim slatkih sokova.
Bdijem nad vrtovima, voćnjacima i šumama, promatram bujanje života i čekam,
jer moja je snaga u čekanju.

Moja tiha prisutnost ne ometa ružu dok cvate
I ne požuruje pticu da se vrati s juga
Jer znam da sve na svijetu ima svoj tijek trajanja, a ritam prirode određuju
Otkucaji srca majke zemlje.

Učim vas umjetnosti čekanja, jer za svaki rast potrebno je vrijeme.
Mnoge promjene neprimjetne su i oku nevidljive, ali jabuka zrije ne brojeći dane,
A grane se povijaju pod težinom plodova kad je vrijeme berbi.

Strpljivost je spoznaja i sigurnost da sve na svijetu počiva u nebeskoj milosti
I da na kraju sve dolazi na pravo mjesto, unaprijed određeno.
Zato, naučite čekati, jer žureći da dobijete ono što smatrate da vam pripada, možda gubite nešto mnogo veće, vama namijenjeno.

Donosim blagoslove i svjetlost s visina svima koji zazivaju moje ime,
Koji trpe situaciju koju ne mogu promijeniti
Koji nose terete za njih preteške
Koji poštuju red i daju prvenstvo onom tko ga zaslužuje
Uvažavajući tako poredak svemira
Koji će njihovu strpljivost nagraditi višestrukim darovima.


ANĐEO STRPLJIVOSTI, Achaiach - www.editglavurtic.com

25.02.2008. u 11:38 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



Opis bloga

„Anđele na žalost ne vidim, niti s njima komuniciram. Barem ne na način iz kojeg bi proizašla priča s granice stvarnosti"...
Ovo će biti vrsta slikarskog dnevnika u kom ću pokušati u kratkim pričama ispričati kako su pojedini Anđeli naslikani, što je tome prethodilo i je li se priča određene tematike odvijala i dalje, nakon što je slika dovršena.
Ovo je poziv na putovanje...
Edita Glavurtić

edit (at) editglavurtic.com

Moji andjeli

VASARIAH, Anđeo pravde
PHANUEL, Anđeo nade
ARHANĐEO RAFAEL, Iscjelitelj
CHAMUEL, anđeo ljubavi i tolerancije
ASSIEL, iscjelitelj unutarnjih rana i nevidljivih ozljeda
ACHAIACH, Anđeo strpljivosti
SAGNESSAGIEL, Anđeo mudrosti
Što, kako, zašto - ja i moji anđeli
ZACHARIEL, Anđeo sjećanja
MIHR, Anđeo prijateljstva
ONGKANON, Anđeo komunikacije
OONIEMME, Anđeo zahvalnosti
STAMERA, Anđeo opraštanja
CASSIEL, Anđeo poniznosti i osamljenosti
SERAPHIEL, Anđeo unutarnjeg mira
TEZALEL, Anđeo vjernosti
Kako je sve započelo, ili TZAPHKIEL, Anđeo smrti

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2013 (1)
Lipanj 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Ožujak 2009 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)

Komentari da/ne?

Linkovi

Anđeli Edit Glavurtić www.editglavurtic.com
Web galerija,
. . . moji anđeli

Anđeoski Orakel - Pitajte anđele

Kontakt
Kontakt informacije

Anđeli Edit Glavurtić, Biografija
Životopis u galeriji,
. . . Moja potraga za anđelima

Anđeli Edit Glavurtić na Facebooku



Anđeli Shop - Minijature
Shop Minijatura

---

Hvala...
Software, Dupor Software Services
Vienna, Austria

Linkovi razni...

WurmPower (de)
Bausparen und Bauspardarlehen
www.eisprungberechnen.com
Pille vergessen
Tetris Online Spielen
Kinderwagen Test
Aszendent berechnen
www.cholesterinzuhoch.com
Chinesischer Schopfhund
Stadtplan Budapest
Legasthenie Welt
Medjugorje messages (en)
Körbchengröße, welche...