Moji anđeli

utorak, 30.09.2008.

Vasariah, anđeo pravde

Moje je ime Vasariah, posrednik sam u izvršenju pravde, tumač Božjih zakona i veliki učitelj.

Zovete me da posredujem pravednoj presudi, da u vaše ime utječem na blagost suda i smanjenje kazne.
Nalazite opravdanja i izgovore, riječima objašnjavate svoja djela tako da postaju to što nisu,
dokazujete vlastitu nevinost dok na kraju i sami u nju ne povjerujete,
dovodite svjedoke koji će potvrditi vašu ispravnost.
U strahu od kazne, u vlastitim očima postajete nevini.

U mojim je rukama zrcalo istine, i vaša prava slika se u njemu ogleda.
Onog trenutka kad je vidite, riječi više neće biti potrebne
Jer ćete u srcu sami prosuditi težinu svog djela.
Spoznati ćete da ste poremetili poredak neba,
I svojim grijehom omalovažili savršenstvo stvorenog.

Duša koja zadrhti u spoznaji krivice
Na putu je pokajanja
Dostojna da moli i dobije milost oprosta.
Najveća kazna je dubina spoznaje vlastitog grijeha.

Ovdje sam da vam kažem da su nebeski zakoni jači od zemaljskih, konačni i vječni kao vrijeme samo.
Pravda je potreba vaše duše, čežnja da u skladu bude ono vanjsko i ono unutarnje.
Potreba da se uvaži pravo drugog, ali da se ustraje i u vlastitom pravu.

Pozovite moje ime kad niste sigurni u vlastitu prosudbu
Djelujte ispravno i s poštovanjem, i znajte da svako vaše djelo ima posljedicu.
Širite dobrotu i ljubav za sva živa bića, da nitko zbog vas ne bude tužan, razočaran.

Ako vaša djela budu uzrok tuđim suzama, plakati će oni koje volite zbog neke tuđe nepravde.
Ako prisvojite ono što vam ne pripada, mogli biste izgubiti ono bez čega ne možete.

Nebeska pravda održava ravnotežu između neba i zemlje
Potvrđujući da anđeoskom oku ništa ne ostaje skriveno,
Jer ništa nije malo ni nevažno i sve je odraz Stvoriteljev.

One koji to uvide primiti će mnoge blagoslove
Kao uzdarje za pravednost i poštovanje života u svakom njegovom obliku.

30.09.2008. u 09:14 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



Opis bloga

„Anđele na žalost ne vidim, niti s njima komuniciram. Barem ne na način iz kojeg bi proizašla priča s granice stvarnosti"...
Ovo će biti vrsta slikarskog dnevnika u kom ću pokušati u kratkim pričama ispričati kako su pojedini Anđeli naslikani, što je tome prethodilo i je li se priča određene tematike odvijala i dalje, nakon što je slika dovršena.
Ovo je poziv na putovanje...
Edita Glavurtić

edit (at) editglavurtic.com

Moji andjeli

VASARIAH, Anđeo pravde
PHANUEL, Anđeo nade
ARHANĐEO RAFAEL, Iscjelitelj
CHAMUEL, anđeo ljubavi i tolerancije
ASSIEL, iscjelitelj unutarnjih rana i nevidljivih ozljeda
ACHAIACH, Anđeo strpljivosti
SAGNESSAGIEL, Anđeo mudrosti
Što, kako, zašto - ja i moji anđeli
ZACHARIEL, Anđeo sjećanja
MIHR, Anđeo prijateljstva
ONGKANON, Anđeo komunikacije
OONIEMME, Anđeo zahvalnosti
STAMERA, Anđeo opraštanja
CASSIEL, Anđeo poniznosti i osamljenosti
SERAPHIEL, Anđeo unutarnjeg mira
TEZALEL, Anđeo vjernosti
Kako je sve započelo, ili TZAPHKIEL, Anđeo smrti

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2013 (1)
Lipanj 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Ožujak 2009 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)

Komentari da/ne?

Linkovi

Anđeli Edit Glavurtić www.editglavurtic.com
Web galerija,
. . . moji anđeli

Anđeoski Orakel - Pitajte anđele

Kontakt
Kontakt informacije

Anđeli Edit Glavurtić, Biografija
Životopis u galeriji,
. . . Moja potraga za anđelima

Anđeli Edit Glavurtić na Facebooku



Anđeli Shop - Minijature
Shop Minijatura

---

Hvala...
Software, Dupor Software Services
Vienna, Austria

Linkovi razni...

WurmPower (de)
Bausparen und Bauspardarlehen
www.eisprungberechnen.com
Pille vergessen
Tetris Online Spielen
Kinderwagen Test
Aszendent berechnen
www.cholesterinzuhoch.com
Chinesischer Schopfhund
Stadtplan Budapest
Legasthenie Welt
Medjugorje messages (en)
Körbchengröße, welche...